Strategische communicatie & media
Een onderscheidende positionering realiseren?
Wij adviseren organisaties hoe zij een onderscheidende positionering richting relevante stakeholders kunnen realiseren. Dit doen wij op basis van een zorgvuldige analyse en de meest effectieve communicatiestrategie. Of het nu gaat om het managen van een maatschappelijk issue of een crisis, met een goede voorbereiding, effectieve coördinatie en perfecte uitvoering maken wij voor onze cliënten het verschil in een voortdurend veranderende omgeving.
Traditionele en social media
Het zo effectief mogelijk managen en inzetten van zowel traditionele als social media vereist een goede afstemming tussen beiden, gericht op vastgestelde doelstellingen en te bereiken stakeholders (doelgroepen).
Hierbij spelen verschillende factoren een rol:
- Keuze van de juiste media – traditioneel en social – aansluitend bij uw stakeholders.
- Gebruik relevante content – op de juiste wijze gepresenteerd (bijvoorbeeld met behulp van infographics).
- Het effectief managen van de conversatie met doelgroepen (vooral op social media) en het mogelijk bevorderen van interactie.
- Het regelmatig evalueren en mogelijk bijsturen op basis van resultaten.
Het realiseren van een onderscheidende positionering richting relevante stakeholders.
Public matters